5 saker som jag bara gör under hösten.

Nu börjar det bli höst. Eller ja...det är höst, Jag har verkligen inte hunnit med! Glömmer fortfarande bort att jag inte kan ha jeansjacka längre och det slutar med att jag står vid busshållsplatsen huttrande ändå. Men det finns ändå vissa höst-handlingar jag gör utan att tänka på det. Här är 5 saker jag gör av mig själv när det lider mot höst som jag aldrig gör på sommarn eller våren.          
 
1. Koftor och filtar. Inte för att jag direkt fryser utan för att det är såå mysigt! Att gosa in sig i en filt  eller ta på sig en stickad kofta är liksom det bästa som finns.
2. Varma drycker. Min favorit är lätt "vaniljte" från Lipton. Det är perfekt till tex en film/tv-serie.
3.Tänder doftljus. Eftersom att det är mest på sommarn och våren som det är mycket blommor osv så kan det behövas lite extra dofter ibland. Därför tänder jag alltid doftljus. Supermysigt.
4. Sweatshirts är snyggt året om men det blir sjukt svettigt på sommarn och våren :/ På vintern är det för kallt för att ha något annat en dem och då tröttnar man ganska snabbt. I alla fall är det så för mig så då tycker jag det känns snyggast och bäst att ha det på hösten<33
5.Soppa. Jag gillar inte ens soppa,haha. Men jag äter det ändå för att få in höstkänslan.
 
Det här var mitt inlägg för idag. Nytt inlägg kommer på söndag<33 Jag hoppas ni kände igen er i något! Om ni gjorde det så får ni jättegärna kommentera. Jag blir superglad när ni gör det och svarar alltid så snabbt jag kan. :)
herrå --- kalven.
 




1 milina.blogg.se:

skriven

Sweatshirts kan jag verkligen relatera till haha! :)

Svar: Haha :D
Freja

Kommentera här: